1. Wiecznie młody - 7/10
2. Czarnoksiężnik - 7/10
3. Aligator - Lake Placid - 7/10
4. Dom - 6/10
5. Rasowy stypendysta - 6/10
6. Halloween - 20 lat później - 4/10
a ja lubie piatki 13 tego szczególnie 3 czesc:)
a ake placid to jeden zulub. filmów w tym gatunku !!
Smallville.i Jezioro marzen..mnu chyba najwicej kasy dalo , choc rezyserowal tylko pare odcinków :D
i dla horroów zasluzy sie tez takimi fajnymi pozycjami jak DOM czy Czarnoksieznik :) ...Czarnoksieznika barzo...