Jakie utwory Metallici uważacie za najlepsze?
1. Sad But True
2. Master Of Puppets
3. The Unforgiven
4. Battery
5. Ride the Lighting
6. The Day That Never Comes
7. Turn The Page
8. The Ecstacy of Gold
9. The Memory Remains
10.Welcome Home (Sanitarium)
Proszę bardzo. Np. http://www.youtube.com/watch?v=juLuAnh3sXY czy też http://www.youtube.com/watch?v=l9-NOIalUYU
No nie drugi komentarz tego "pana".
Po pierwsze: Metallica a nie jakaś metallika
Po drugie: Metallica gra thrash metal a ty jak rozumiem nie za bardzo lubisz ten rodzaj więc proszę Cie nie komentuj czegoś na czym się nie znasz..
Metallica, ale w dopełniaczu odmienia się na "Metalliki", w bierniku na "Metallikę" i tak dalej, analfabeto. A thrash to Metallica grała po raz ostatni w 1988, kiedy nie było cię jeszcze na świecie.
Ach, i jeszcze o emocjach - one raczej powodują u mnie ochotę skoczenia z okna pod wpływem podanych dźwięków (chodzi mi głównie o pierwszy link).
1. Orion
2. Enter Sandman
3. One
4. The Unforgiven
5. Master Of Puppets
6. For Whom The Bell Tols
7. Battery
8. The Call Of Cthulu
9. Creeping Death
10. Dyers Eve
Aktualizacja:
1. Sad, but True
2. Master of Puppets
3. The Unforgiven
4. Damage, Inc.
5. Nothing Else Matters
6. One
7. Fade to Black
8. Ride the Lighting
9. The Day That Never Comes
10.Motorbreath
Nie potrafię określić w kolejności ale do moich ulubionych należą: Seek and Destroy, Master of Puppets, Fade to black, Battery, And justice for all, One, Welcome to home, Blackened, Sad But True, Orion, , Fuel, My Apocalypse,Enter Sandman, Wherever I May...
mogłabym wymieniać i wymieniać;)
Witam. Wiecie może skąd możne być początek piosenki Don't Tread On Me, bo coś kojarzę taka znana melodia ale nie mogę sobie przypomnieć.
Moimi ulubionymi utworami są : Master of Puppets , Unforgiven II , Low Man's Lyric , For Whom The Bell Tolls, Don't Tread On Me i One . \m/
1.Fade to Black
2.Battery
3.One
4.All Nightmare Long
5.For Whom The Bell Tols
6.Damage Inc.
7.Master of Puppets
8.To Live To Die
9.Blackened
10.My Friend Of Mistery
1. Ride The Lightning
2. For Whom The Bell Tolls
3. To Live Is To Die
4. Harvester of Sorrow
5. And Justice For All
6. Master of Puppets
7. Battery
8. The Four Horseman
9. The Day That Never Comes
10. Fade To Black
1. Battery
2. Master of Puppets
3. Fade to Black
4. Ride the Lightning
5. Fuel
6. One
7. Hero of the Day
8. Of Wolf and Man
9. Sad But True
10. The Call of Ktulu
1. Master of Puppets lub Battery (zależy od nastroju)
2. Ride The Lightning
3. Fuel
4. The Call of Ktulu
5. The Unforgiven II
6. One
7. Sad But True
8. Damage,Inc.
9. Ronnie
10. The Struggle Within
Mają wiele dobrych, ale na prowadzeniu są następujące trzy:
1.Nothing Else Matters
2.Enter Sandman
3.One
1. Master Of Puppets
2. Enter Sandman
3. For Whom The Bell Tolls
4. Orion
5. Creeping Death
6. Fuel
7. Ride The Lightning
8. ...And Justice For All
9. Sad But True
10. Nothing Else Matters
Ja ze wszystkich najbardziej znanych piosenek tego zespolu lubie tylko The Unforgiven piosenka niesamowuta z glebokim przeslaniem.
Fade to Black, Master of Puppets, For Whom The Bell Tolls, Ride The Lightning, The Fours Horseman, My Friend of Mysery,...
1 The Unforgiven
2 Wherever i May roam
3 One
4 Nothing Else Matters
5 Enter Sandman
6 The Unforgiven 2
7 Sad But True
8 Master Of Puppets
9 Fade to Black
10 My Friend Of Mistery
1. Master of Puppets
2. Unforgiven 2
3. Nothing Else Matters
4. Day That Never Comes
5. For Whom The Bell Tolls
6. Fade to Black
7. Unforgiven
8. Orion
9. Turn The Page
10. Hero of the Day
Zastanowilem się jednak i lista diametralnie się zmieniła.
1. Master of Puppets
2. Fade to Black
3. Fuel
4. Orion
5. Day that Never Comes
6. Hero of the Day
7. Battery
8. Unforgiven 2
9. Turn the Page
10. Nothing Else Matters
... A co mi tam, pokuszę się o kolejne 10.
11. Fight Fire with Fire
12. Unforgiven
13. Low Man's Lyric
14. One
15. Memory Remains
16. Sanatorium
17. Ride the Lightning
18. Things That Should Not Be
19. Seek and Destroy
20. Sad But True
Kilka zmian
8. One
10. Whiskey in the Jar
12. Until it Sleeps
13. Fight Fire with Fire
14. Unfirgiven 2
15. Low Man's Lyric
16. Memory Remains
17. Sanatorium
18. Seek and Destroy
19. Creeping Death
20. Mama Said
1. Fade to Black
2. For whom the bell tolls
3. One
4. Master of Puppets
5. Orion
6. Seek& Destroy
7. Ride the Lightning
8. Enter Sandman
9. And Justice for All
10. Unforgiven